De derde week - Reisverslag uit Bharatpur, Nepal van Diandra Oosten - WaarBenJij.nu De derde week - Reisverslag uit Bharatpur, Nepal van Diandra Oosten - WaarBenJij.nu

De derde week

Door: Diandra

Blijf op de hoogte en volg Diandra

26 Oktober 2012 | Nepal, Bharatpur

Na het weekend was ik helaas ziek, dus begin van vorige week ben ik thuis gebleven. De rest van de week was ik alleen, omdat Lieke een trekking ging maken door de Annapurna voor 5 dagen en daarna nog 2 dagen in Pokhara bleef. Het was daarom wat lastiger deze week om niet aan thuis te denken. Op woensdag waren alle vrijwilligers uitgenodigd voor een bedrijfsfeestje van het CMC. Er was muziek en een buffet in hotel Global en het was erg gezellig. Ik ben vorige week weer elke ochtend om 7.00 uur gaan sporten. Dat is eigenlijk de enige tijd dat het nog een beetje uit te houden is! Elke dag sporten betekend helaas ook zeker om de dag en soms elke dag handwassen! Ik mis mijn wasmachine! Verder begin in ook de warme douche ook echt te missen en muesli, vers fruit en brood! Ik eet nog steeds 2 keer per dag rijst en ik moet zeggen dat ik er wel aan begin te wennen. Ik mis het echt na een weekend andere dingen eten, echt raar!

  • 28 Oktober 2012 - 15:19

    Mam:

    Gelukkig bestaat er ook nog de telefoon. Geen Skype dan maar bellen. Zulke momenten horen er ook bij. Het zou niet goed zijn als je niemand mist als je zo'n tijd van huis bent. Hopelijk dat je niet meer ziek wordt. Dikke kus mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Diandra

Actief sinds 26 Aug. 2012
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 10847

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2012 - 27 Januari 2013

Nepal

Landen bezocht: